Kullanım deneyimi Clean Forte

"Uzun zamandır Güneydoğu Asya ülkelerini ziyaret etmeyi hayal ediyorum. Sadece Tayland'a gitmek değil, farklı ülkelerde yaşamak, başka bir kültürün ruhunu aşılamak, onların geleneklerini, mutfağını, dinini daha iyi tanımak. Kocam hayallerimi paylaştı. Gayretle çalışıyoruz. işlerinde çalıştı, sonbaharın sonlarında bilet aldı ve iki ay boyunca bir yolculuğa çıktı.

Bir peri masalına girdim

Alina ve kocası çiğ deniz ürünleri yediler ve parazitlere yakalandılar

Bu dünyanın beni şaşırttığını söylemek hiçbir şey söylememektir. Diğer insanlar, iklim, doğa, gelenekler, yemek - her şey başka bir gezegendeki gibiydi. Gezinin ilk günlerinde, altı aydır evde almadığım o kadar çok inanılmaz duyguya kapıldım ki. İlk geldiğimiz yer Malezya'nın başkenti Kuala Lumpur'du. Tabii daha önce Asya ülkelerini ziyaret etmiştim ama burada her şey farklıydı.

Asya mutfağına ve yemeğe karşı tutumuma hayran kaldım. Bana öyle geliyor ki, hiçbir gastronomi festivalinde buradaki kadar yemek görmedim ve balık ve deniz mahsulü yemeklerinin sayısını saymak imkansızdı. İlk kez yenilebilecek bu kadar sıra dışı deniz canlıları gördüm ve çoğu çiğ olarak yenildi.

Enfekte Deniz Mahsulleri

Orada geçirdiğim iki hafta boyunca tüm deniz sürüngenlerini, düzinelerce suşi çeşidini, harika balık çeşitlerini ve hatırlamadığım birçok şeyi denedim. Lezzetlerin çoğu taze yakalanmış ve çiğ olarak yenmişti, ancak bunun nereye varacağı hakkında hiçbir fikrim yoktu.

Rotamız boyunca devam ettik, ancak yolda kendimi pek iyi hissetmiyordum. Zayıflık, baş dönmesi, üzgün dışkı ve iştahsızlık birkaç gün beni takip etti. Kocam da benzer belirtiler yaşamaya başladı ve bunun gıda kaynaklı bir enfeksiyon olduğunu anladık. Yurttaşlarımızı bu yerlerde kışlarken bulduk ve yardım için onlardan döndük. Sağlık sigortamız yoktu, hangi ilacı alacağımızı da bilmiyorduk. Akraba olarak karşılandık, sağlığımız hakkında sorular sorduk ve yeni arkadaşlarımız güvenle bunların solucan olduğunu söylediler.

Çiğ deniz ürünlerini sokakta hiç yemediklerini, sadece ev için aldıklarını, yemeden önce üzerlerine kaynar su döktüklerini ve sonra yediklerini söylediler. Kirlenmeyi önlemek için yerel halk ayrıca wasabi, zencefil ve baharatları büyük miktarlarda tüketir, ancak diğer kültürler için bu tür yiyecekler çok baharatlıdır ve alışkanlıktan yemek yemek imkansızdır.

Yeni arkadaşlarımız ilaçlarının bir tedarikini çıkardı ve bize profesyonel bir anti-parazit preparatı olan Temiz Forte kullanım için teklif ettiler. Bize 2 paket verdiler, solucanlardan mümkün olan en kısa sürede kurtulmak için çare nasıl kullanılacağını anlattılar. Çocuklar, bu ilacı her zaman seyahatlerinde yanlarında götürdüklerini ve önlenmesi için burada içmeyi unutmayın.

Alina, Clean Forte ile parazitlerden kurtuldu ve yolculuklarına devam ettiler

Temiz Forte Damlaları 4 günde kendimi iyi hissetmeme yardımcı oldu

Aynı gün Clean Forte almaya başladık. İki gün sonra kendimi rahatlamış hissettim, kocam da öyle. Midem bulandı, ama bir gün sonra gitti. Beşinci günde kendimi hafif ve iyi hissettiğimi, iştahım ve uykumun normale döndüğünü söyleyebilirim.

Ürünü sonuna kadar kullandım, bana sadece üç hafta yetti. Kocam da sağlığını iyileştirdi ve yolculuğumuza devam ettik. Clean Forte kullanımıyla ilgili alışılmadık bir deneyim yaşadık. Yeni arkadaşlarımızla temaslarda bulunduk ve bize çok yardımcı oldukları için teşekkür ettik. Şu andan itibaren, seyahat çantamda her zaman bir şişe Temiz Forte damlası olacak ve sadece iyi bir restoranda çiğ balık yiyip cömertçe serpeceğim. "